Första riktiga sommardagen

Dagen spenderades i skolan och sen blev det till att åka hem, byta om till lättare kläder (UNDERBART väder allesammans!) och vandra upp till vällingby centrum och kolla runt. Köpte ett par converse liknande skor på DinSko som jag länge tittat på, och nu fick det bli ett köp. 299kr och det var det värt hela vägen.
Annars har jag solat, ätit glass och gjort klart musikanalysen, vilket betyder att jag har hoppat runt och räknat rörelser och jag vet inte vad i närmare 30min. Blev skit bra och skit snyggt, kirrat MVG javisst.
/M
De är naturligtvis mycket snyggare i verkligheten än på bild, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0