Vet ni.. ?

Vet ni att sista dagen på jobbet för denna vecka är avverkad?, tjihu!!
Vet ni vad jag har kommit fram till? Att det är super snyggt med färgade leggings/strumpbyxor och att jag bara har svarta. Så detta är något som jag ska införskaffa mig. Har planerat färgerna lila, blå och röd. Coolt.
Vet ni vad jag ska göra på tisdag? Jag ska gå på pink conserten. Wihu! Gissa om jag är exalterad.
Vet ni vad jag lärde mig idag? Att dansa foxtrott och victoria rail dans, inte alla som kan.
Vet ni att jag är undermedvetet medveten om att jag är deprimerad i mitt kärleksliv för att min kärlek rest bort. Saknar honom så mycket!<3
Vet ni att jag ska träffa Mia imorgon och mysa?, ne! Tänkte väl inte det ;)
Vet ni att jag eventuellt ska börja få mitt studiebidrag? Det är nog den godaste nyheten på hela året.
Vet ni att jag just nu tittar på internet efter julklappar/presenter till mig och till mina nära? Om jag säger såhär.. tur att jag ska börja få mitt studiebidrag.
Vet ni att jag har hittat min blivande nyårsklänning? En svart tubtops formad skinnklänning för bara 250kr, där satt den!
Vet ni att mitt nyårslöfte ska bli att sluta äta godis på 1 år? Med detta hoppas jag på att få en smalare midja och en starkare själv uppskattning.
Vet ni att jag ska äta thaimat till middag? Pappa ringde nyss och frågade vad jag ville ha, det blir kyckling med cashewnötter.
Vet ni att jag här med tänker avsluta detta vet ni inlägg? Om inte så vet ni det nu, bra att veta va?
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0