Slut på lov

Jaha, då var det lovet över. Det gick alldeles för fort men det har också varit extremt skönt. Känns mindre skönt att vara tillbaka i skolan, fyfan. Och som salt i såret så åker min pojkvän bort i 10 dagar till Thailand om 2 dar, inte alls avis haha. Kommer sakna gossip girl tittandet -->notera det Deniz ;) 
Men får tänka positivt, det är "bara" 7 veckor kvar tills nästa lov, nämligen jullovet. Vilket jag längtar till.
Har hunnit haft en lektion, matte. Vilket faktiskt gick bra, jag fattar!! Helt otroligt. Nästa lektion är samhäll då vi ska få tillbaka EUP och betyget på vårat senaste norden prov. Hoppas båda resulterar i höga betyg.
Efter skolan blir det in till stan och hämta lillen på mammas jobb för att sedan sitta barnvakt.
Det var min dag det i en quick update. Xoxo /M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0