Kommande

Om två dagar kommer min kärlek hem, saknar honom så♥
Idag ringde jag till frissan Emma också och beställde tid till den 20:nde för färgning och klippning, ska bli så himla skönt och om inte annat.. välbehövligt.

Men redan imorgon är det resursdag som gäller, vilket betyder att jag ska göra ett musé besök. Ska möta upp favvo Sussan i gamla stan så går vi tillsammans då hon hittar men inte jag.
Efter museé besöket ska jag möta upp mamma på hennes lunch och åka till en outlet för att sedan åka tillbaka till hennes jobb och skriva cv samt äta lunch. När cv:t är klart ska jag möta upp Mia och dela ut dessa, vi satsar stenhårt på att få jobb nu. Eller rättare sagt, satsar stenhårt på att få pengar så vi kan ha kul.
Men det är imorgon det, nu ska jag duscha och sen sova.
Det sägs att om man sover så känns det som om tiden går fortare, jag ger det ett försök för att träffa Deniz fortare.
Godnatt gott folk /M

Saknar dina varma och mysiga pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0