Dop dag

Idag har jag varit på dop. Min lill kusin Nova skulle döpas. Hon var så söt i sin långa vita klänning med rosa sidenband. Efter dopet blev det fika för att sedan sätta sig i bilen och åka hem till farmor och farfar där vi alla åt en trevlig och mysig middag. Vid 20.30 tiden åkte vi från värmdö och hem och nu är jag hemma hos pappa.
Har ingen skola imorgon så ska upp till mammas jobb i hyffsad tid och skriva cv. Sen har jag utvecklingssamtal klockan 14.20. Vet inte vad mycket mer som kommer att hända, ska vara barnvakt och sen på tisdag är det P!NK consert som gäller, tjihu!! Oh vad jag längtar.
Juste! Det är ju även fars dag idag då jag gav min pappa ett par röda skor. Resultatet blev super, han älskar dom. Där satt den!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova gott i min säng, längtar efter dig mitt hjärtegull♥

Sovgott! /M

Den lillas hand, kunde inte låta bli att ta kort.

Den fina tårtan med det döpta barnets namn på
Mamma, Farmor, Farfar och Pappa

Nils (Novas storebror, min kusin) i sin fina kostym och lackskor.
Den lyckliga familjen Nordqvist

Pappa och Nils i kyrkan

Lilla Nova i sin fina dop klänning


Kommentarer
Postat av: Hingsten

Vad bra att allting gick bra, synd att jag inte var där :-/ Nova var skit söt ju :-) Nils såg ut som en riktig man ;-) <3

2009-11-09 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0