Bad update

Hej allesammans!
Hemskt ledsen (Sussi;) för den dåliga uppdateringen men jag har varken haft tid, lust eller möjlighet till att blogga. Det har hänt en hel del på sista tiden som gjort att jag helt tappat mina vanor. Har inte orkat med så mycket, har mest tagit det lungt och försökt hålla humöret uppe. Men jag ska försöka bättra mig och i alla fall skriva när jag väl har internet.
Vad jag har gjort är inte så intressant.. frågan är vad jag ska göra. Jag har bestämt mig för att denna vecka ta tag i saker och ting som jag skjutit upp. Så denna vecka ser ut på följande sätt:

  • Ge ut cv:n på två olika företag, säger ingenting i förväg om vilka det gäller
  • Skriva in mig på kör skolan i Sundbyberg
  • Plugga med samhällets fördjupningsarbete
  • Plugga matte inför kommande matte prov
  • Låna en engelsk bok för att förbättra och visa engagemang inom engelskan

Det var förmodligen det, bara tråkigheter. Inget vidare underhållande. Men jag kan glädja mig åt att jag köpt mig en tröja, gått på bio och myst med min brunis. Nu ska jag gå med Dempan till lunchen för att sedan sätta igång med samhälls lektionen, blä!
Ha det så bra så länge! /M


Kommentarer
Postat av: Jenny

häärlig blogg :D

2009-11-25 @ 18:18:28
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Sussi

DUUUKTIGT :D:D

2009-11-27 @ 20:00:11
URL: http://sussitussi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0