Prov och grattande

Idag skrev jag engelska nationella- litsening and reading. Och det gick väl hyffsat, får se vad det blir för betyg sen. Annars vad har jag gjort mer idag..? Jag stannade kvar i ca 30-40 minuter i skolan för att jobba med min och Deniz egna hemsida. Och jag har faktiskt riktigt fastnat för det här med att designa en hemsida, hoppas det blir ett fint betyg på det också.  Efter skolan åkte jag hem och har städat och fixat här hemma så det ser fint och städat ut, imorgon fortsätter städandet efter jobbet då jag gör det "osynliga" jobbet. Nämligen dammar, dammsuger och moppar.
Och vet ni vad jag mer gjorde idag? Jag strök en kjol som var skrynklig, and I enjoyed it! Kul att man tycker någonting är roligt samtidigt som man gör något fint och händigt. Kommer gå bra för mig när jag bor själv.
Nu är klockan 20.35 och jag ska hoppa in i duschen. Har bestämt mig för att jag härmed ska börja gå och lägga mig i tid så jag får min skönhetssömn. Får se hur länge det håller..
I hel het så har det varit en bra dag men många höjdpunkter. Och nu ska jag önska er godnatt. Godnatt :)
/M

Min Madde fyllde 18 år igår också, missade att skriva det eftersom jag inte använde dumburken något igår men nu är det sagt och skrivet i alla fall. GRATTIS i efterskott hjärtat!! I Love You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0