Sko mani

Hej alla glada! Idag har jag haft mitt svenska tal, vilket gick bra. Hoppas på ett fint betyg. Efter skolan åkte jag mot ropsten för att gå på outlet för WE och JL, fick med mig en blus hem. Fick träffa Måns på köpet så det var mycket trevligt. Efter outleten åkte jag och Mia in till stan för att shoppa lite inför avslutningen. Jag fick med mig mina älskade nit skor. Så jävla heta. Mia köpte en blå kjol och ett par vita gladiator klackar. Jag är riktigt nöjd med mina senaste sko inköp.
Efter stan åkte jag hem och fick middagen serverad av min älskling, riktigt skönt och gott efter en hel dag på stan.
Nu sitter vi här och myser. Imorgon är det upp tidigt till jobbet medans han får ligga kvar och sova, lagom orättvisst. Men jag har sagt åt han att jobba med våran internet sida så helt ledig får han inte vara *blink*.
Nu ska jag mysa vidare med min älskling och sen hoppa i duschen som sedan leder till sängen.
Godantt sötisar /M







                 H&M                               TopShop               Scorett,dagens älsklings köp.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wooow :D har aldrig sett snyggare på fötter! Gillar de i mitten, de blåa skarpt!

2009-05-28 @ 21:46:37
Postat av: Mia

Tack för underbar dag älsk :)

2009-05-29 @ 00:11:34
URL: http://mijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0