Never ending story

Tjenixen snyggingar.
Idag har det vart en kort- lång dag. Började inte förns 12.00 så det var skönt men vi gick till 18.00 också. Jens Lapidus kom till våran skola och hade föreläsning om sig själv och sin skoltid men framför allt om boken, Snabba Cash. Som jag äntligen har läst ut. Thank god! Så nu är det bara en romananalys på den som ska in sen så är svenskan över, haha. Trodde jag ja. Nepp för snart har vi även prov i medeltiden, mindre roligt. Med tanke på hur lite vi har arbetat med det.
Har även börjat med turism uppgiften som jag ska göra klart idag för imorgon ska den vara inlämnad och redo för att läsas upp.
Samtidigt som många uppgifter försvinner dyker också många upp.
På onsdag är det resursdag så slutar 12.00 och då ska jag gå och handla 2 biljetter till den 13 maj då jag och min memfis ska gå och se "Änglar och Demoner", om jag längtar! Tror filmen kommer vara super men dessutom får jag träffa min lilla flicka som jag inte sätt på år och dar. Det ser jag mest fram emot. Ska bli himla skönt att sluta så tidigt.
Jag och min baby har precis ätit korv med mackisar och nu ligger han och läser och jag ska fortsätta med min turism uppgift. Önska mig lycka till, har en förmåga av att få damp när jag inte orkar med mer skola så..
Ha det så fint så länge,Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0