Lång helg gillar vi

Yes, idag är det fredag och jag har varit ledig från igår. Så himla skönt, älskar ledighet. Man får sova ut och slippa känna stress. Däremot måste jag ta tag i mig själv ändå och plugga lite, på söndag ska ett grupp arbete vara inlämnat och eftersom en viss mister i min grupp "inte har tid" att ses får jag och min baby ta tag i det själva.
Vaknade upp imorse i hans famn samtidigt som han pussade mig för att jag grät. GRÄT?! tänker ni. Och yes, jag gjorde det, drömde en mardröm då jag grät och fick panikångest attack så min Denizo väckte mig ur min mardröm, thank you huny.
Efter jag vaknat ville jag inte somna om så vi slog på en film och mös. Efter filmen åt vi en mys frukost tillsammans. Sen var det dags för honom att bege sig iväg till sin kompis som han skulle umgås med. Så nu när han är hos David ska jag sitta och jobba med SO- arbetet, bittert! Men jag ska fanimej ha en fint betyg på den där jävla uppgiften så jag får mitt MVG i slutbetyg. Wish me luck.

MINA SKOR FRÅN TOP SHOP ÄR BESTÄLLDA OCH PÅVÄG! Yes, de må jag säga. Mina älsklingar från top shop är på väg hem till min trygga famn, om jag längtar. Äntligen gick betalningen igenom och snart är dom hos mig.
Har dessutom hämtat mina H&M skor hos twini, och dom satt som smäck. Så himla fina och somriga, älskar dom. Verkligen ett kap.
Längtar tills det är riktig sommar så jag kan få pinna runt i mina nya härligheter. Kommer bli ett hett "plagg" i Spanien. Som det förresten bara 42 dagar kvar till, den drar jag, tjihu!

Så jävla underbara, och dom är mina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0