Bättre sent än aldrig

Jag vet att det var ett tag sen jag sa att jag skulle laddat upp bilder på det senaste jag införskaffat mig men nu är det i alla fall här, redo att visa upp sig.
Först ett par vita ballisar som jag köpte samtidigt som mina blå espadrillos som är på sista bilde. Sen är det mina rosa gladiator skor som jag så länge längtat efter. Sen mina gula jumpisar som jag fick av min älskling i påskpresent. Sen min turkosa väska som är min nya favorit, sticker ut lite. Mina nya glassiga solisar som ni även kan se på. Min nya vår jacka från Vila. Min nya underbara body lotion, verkligen super bra. Och sen mina fina påskägg som jag fick på påskas, det stor från Deniz med de gula skorna i och det lilla av hans mamma och pappa med massor med gott gosis i, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0