The Wrestler

Jag var ju på bio som sagt i söndags med pappa och Elena då vi såg bio filmen "The Wrestler" med Mickey Rourke. Enligt min och Elenas åsikt var den inte bra. Jag tyckte att den bara var allmänt brutal och hemsk. Ingen tjejfilm direkt. Till och med pappa tyckte sisådär om den. Jag skulle ge den 1,5-2 av 5 getingar. Inte min grej alls.
Så det är ingen film jag rekommenderar till tjejer och inte heller till er som föredrar kärlek framför hat och brutal brottning med häftklämmor och jag vet inte vad, nej usch!
Där emot var det en mycket väl spelad roll, han var grymt duktig i den här filmen. Dock såg han ju risig ut som få och allmänt smutsig ut men det var så rollen skulle vara så det får man väl ta med en nypa salt. Slut sats: Bra skådis, dålig handling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0