Spanien 09

Gissa vad!! Den 3 juli lyfter flyget från arlanda till Spanien med mig och Deniz familj som passagerare. Fatta! Jag ska åka till la Espana med Deniz. Oh så underbart, längtar ihjäl mig. Första gången jag reser utomlands utan mina föräldrar. Ska bli så himla spännande. Och Deniz bästa kill kompis, Micke och hans tjej Natta ska följa med så gissa om Spaniens gator kommer bli osäkra.
Ohoho gissa om jag är glad, tänk att jag ska åka med min pojkvän till Spanien i två veckor, sola och bada och bara mysa varje dag. Har nog inte riktigt fattat än själv att jag faktiskt ska bort och kommer få det underbart. Oh så jag längtar älskling. Biljetterna är bokade och jag kan knappt bärga mig dessa 4 månader som är kvar.
Du, jag + Spanien = underbart.
Det gör inget, ni får vara avundsjuka ;)
Oh nu kommer jag somna gott. Sovgott sötnosar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0