Söndag och imorgon är det skola

Och det suger. Fyfan, mer lov åt folket. Men den har avslutats och kommer avslutas super bra. Igår vart det mot Älvsjö som sagt för tjejmiddag, vilket var jättetrevligt. De hade lagat 3 rätters och det var jättegott. Måste säga att jag är duktigt imponerad och tycker tjejerna hade gjort ett super bra jobb. Diggar grisarna vi fick, dock glömde jag kvar min gnorre! :(
Efter tjejmiddagen drog jag och Sussi oss ut på stan efter många om och med i letande efter fest. Dock slutade det med att vi satt och åt på donken. Men sånt måste man också göra. Vi får köra en kanske mer lyckad utgång någon annan helg. Right? Jag är hur som helst nöjd med kvällen, den bjöd på mycket skratt och prat, me like.
Så nu sitter jag hemma, har ätit frukost och sätt en film med Gerard Butler, sorry Deniz but I have two loves. Skämt åsido, men han är grymt snygg.
Har planerat att gå på promenad med Christian, vackert väder och sällskap är väl det bästa man kan få en söndags morgon? Så det blir mot solna för att vandra runt och sedan mot akalla för att sätta sig i bilen med Ali och hämta min älskling. Hoppas han är brun, men inte för brun. Sexig men inte sexigare än mig brukar man säga va ;)
Oh längtar tills jag får se hans min när han anländer. Lilla snuffsen.
Hoppas jag hinner sola innan jag ska iväg, vill inte vara helt lik blek. Det passar mig inte.
Juste jag har även skickat tillbaka sandalerna från ellos så jag lär väl få det nya paret om ca 1 vecka, härlans pärlans.
Men nu ska jag kolla in kalendern och försöka få in allt i dagens schema. Have a great day!
//M

Kommentarer
Postat av: Julia

BLOGGTORKA!

2009-03-10 @ 16:04:25
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0