Bloggtorka

Om jag haft. Har inte bloggat på hur länge som helst, ledsen för det. Men har haft så himla mycket att göra. Min tid räcker inte till, sitter jag inte barnvakt pluggar jag och gör jag inte det så tränar jag eller städar. Förstår inte hur min vardag har kunnat bli så himla fullbokad med bara en massa skit. Men vi kan ta lite smått och gott från det som har varit.
Direkt efter jobbet i fredags drog jag på modevisning, vilket var riktigt kul. Det var då arrangerat utav Romina, Lenne och Madde, ni gjorde ett mycket fint jobb!
Sen på lördagen låg jag helt död i sängen i stort sätt hela dagen men städade lite och sen på söndagen var jag i full gång igen och städade och hade mig hemma. Vår städade så nu är det bara hyllorna som ska upp och byta gardiner i hela hemmet så är det som nytt. Gick även på bio i söndags.
Och vad har hänt denna vecka då? I måndags var jag barnvakt åt lillen som varje måndag. Och idag har jag varit barnvakt igen med Deniz och köpt en liten dvärghamster till lillebror som skött våra katter så fint i 1 vecka. Mycket söt måste jag säga. Det blev en liten kille som heter Blixten.
Vet inte riktigt hur mycket jag kommer hinna blogga den här veckan eftersom jag har fullt upp på i stort sätt varenda dag så drar lite kort för er vad jag kommer ha för mig..
Imorgon ska jag ta polo spruta i skolan, mindre roligt. Är egentligen inte rädd för sprutor men tycker det är obehagligt att sticka in saker i huden om det inte blir något fint efteråt som en tattuering eller piercing. Hur som, direkt efter skolan ska jag träna 1 timme på sats på St Eriksbron för att sedan åka hem till älsklingen och rå plugga. Två uppgifter ska vara klara tills imorgon (svenska och turism). Och det får absolut inte vara försenat om man vill ha högsta betyg och det ska vi väl se till att fixa så det blir jag och en dator som umgås imorgon, sorry honey.
På torsdag blir det upp med tuppen för att träna ett pass innan skolan då även svenskan och turismen ska vara klara och bli redovisade. Efter skolan är jag barnvakt igen så kommer sitta med det resten av kvällen, utan dator.
På fredag är det jobbet på stadium som gäller till klockan 17.00 då jag ska hem till pappa och städa hela huset i cirka 4 timmar för att få pengar.
På lördag ska jag och min kära pojkvän åka ut till värmdö och äta en mysig middag tillsammans med min farmor och farfar. Ingen återvändo baby, när du väl träffat släkten är du fast ;) haha
Och sen på söndag blir det ett pass på morgonen med sats afro och efter det ska jag eventuellt träffa Christian och ta en trevlig promenad i den fina vintersnön.
Som sagt, vi ser om jag får någon tid över till att blogga, men det är inget jag räknar med. Hoppas eran vecka inte är lika full proppad med skit som min är.
Ta hand om er och gör det ni ska och skit i resten!
/Kram M
En mindre charmig bild på mig men var tvungen att
 lägga upp för han är så underbart söt på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0