Slutspört på sommarlov

Då var jag tillbaka för att skriva lite efter en längre tid nu. Har bara njutit och tagit det lungt sen jag kom hem. Vädret har inte varit det bästa men jag ska inte klaga, jag har haft många fina dagar med strålande sol. Så vad har jag gjort mer på detalj? Jag har varit katt/hamster vakt eftersom mamam åkt iväg till Grebbe för att hälsa på min morbror. Jag har hälsat på min farmor och farfar och gett deras present från Spanien. Pappa har fått sin och så har jag kollat hur vi gjort om hemma, mycket har försvunnit. Ser rätt tomt ut men man vänjer sig antar jag.
Jag har sovit en natt hemma hos min älskling som ombyte för att han alltid i stort sätt sover hos mig.
Jag har varit på banken, bokat biljetter till Gotland och tittat på resor inkl. hotell till Danmark. Jag är himla sugen på att åka några dagar till Danmark med Deniz, Natha och Micke och ha mysigt och trevligt tillsammans. Skönt att åka bort sådär runt mitten på terminen. Dessvärre måste jag skaffa ett jobb så att jag kan få in pengar och göra allt vad jag nu vill.
Men slut snackat om jobb och pengar, det är inte speciellt intressant ämne om man inte har något utav det. Mamma kommer hem runt 19.00-19.30 så då ska maten vara klar och golvet dammsuget. Men nu ska jag lägga mig och mysa med min älskling för att sedan börja dammsuga.
Ha det så bra så länge så hörs och störs vi. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0