PackaPackaPacka

Nu har jag gjort något av det sista, nämligen tvättat allt mitt smink och min sminkväska. Öngonskuggan hade gått sönder så hade brunt i hela sminkväskan. Det sista av själva packningen är klart, vilket känns great. Nu ska jag ta bort nagellacket på tår och fingrar för att måla om så det är nytt och fräscht under tiden som jag ser på film med mammsen. Tror hon kommer sakna mig mycket *ler*.
Hur som, efter filmen bär det hem till Deniz och sen imorgon så åker vi. Beroende på när vi börjar åka till arlanda och när jag går upp så kanske jag hinner skriva ett inlägg, annars får vi ta farväl här.
Ha en underbar sommar så hörs och störs vi igen när jag kommer hem.
Love /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0