Köpt och fått

Kärleks ljus från mamma. För er som inte ser var det står på ljuset.. "Till en speciell person -Du finns alltid där för andra, du är hjälpsam och omtänksam vid alla tillfällen. Din utstrålning och förståelse inger förtroende. Du har ett hjärta av guld och du utstrålar ljus och värme"
Läpp vaselin som doftar ljuvligt
Tre ringar jag köpte till mig själv i Spanien (Rosa från Deniz)
Dagens ring
Nipple covers från Deniz (jag ville ha dom så inga konstiga ideer)
Leggings med kedjor köpta i Spanien
Ljusa mocka skor med detalj från Spanien
Bruna skinn skor från Spanien
Brun väst från Spanien
Palestina sjal från Farmor och Farfar
Sommrigt linne från Spanien
Fest linne från Spanien
Läppglans köpt på Taxfree Kulör: 557 Denim Pink/Rose Denim
Rosa flippflopps med söt rosett från H&M
Priser som Deniz vann i Spanien på tivoli som jag sedan fick
Mascara köpt på Taxfree. Mascaran var bra med passar bäst på sommaren då man inte vill ha så mycket smink utan bara lite färg på fransarna. Nästa gång köper jag en annan mascara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köpte en ring till dig<3

2009-07-28 @ 22:40:55
Postat av: Denizo

Deniz :-)<3

2009-07-28 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0