HEEMMAAA!

Yes då var jag hemma från Spanien till Svergie igen, brun och blondare. Känns great. Har haft en riktig super semester, verkligen. Myst med min kille och gått loss med Micke, Natha och Deniz på Torreviejas gator. (Bilder finns på Fejjan) Saknar värmen och vattnet. Men skönt att vara hemma igen och sova i sin säng, ha alla sina grejer och framförallt träffa alla vännerna. Underbart! Imorgon åker mammsen så ska vara kattvakt ett tag framöver men det gör mig ingenting, nu har jag varit ifrån mina två små svarta änglar i 2 veckor så ska bli mysigt att vara hemma och gosa med dom.
Nu gäller det bara att jag ska orka packa upp allt också, kommer nog ta en vecka för att ta allt på samma gång är för jobbigt. Men det löser sig med tiden.
Imorgon blir det bio, Harry Potter! Ska bli så spännande! Älskar när det kommer uppföljare, blir en helt annan grej när man ser på den då.
Ska även ringa min farmor och farfar och boka en middag så jag får träffa dom också.
Nu ska jag återgå till soffan och mamma, jag kom och hon åker så vill passa på att umgås.
Ses och skönt att vara tillbaka, hoppas ni har haft det super.
Love /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0