Bara 2,5 dagar kvar

Tjena alla härliga bloggers! Hur är läget? Jag mår bra trots att vädret är inte på topp idag som den har varit de senaste dagarna men det kan vara skönt och bra med en liten paus från hettan.
Igår var jag hos Mia och myste nu innan jag åker, vi slingade hår och snick snacka. Tidigt (klockan 11.00) imorse gick jag upp för att börja åka hem till pappa som jag är hos nu och packar inför resan. Har inte tid att packa imorgon eftersom jag ska till Historiska muset med lillen och kolla lite. Så passar på idag när jag inte har något planerat.
Kan ni tänka er, om 2,5 dagar åker jag till Spanien och är borta i två veckor. Ska bli så himla skönt. Spännande att åka utan mina egna föräldrar för det har jag aldrig gjort förr. Men jag tror att den här resan kommer att bli något alldeles extra och super mysig.
Kommer inte att vara inne på internet över huvudtaget när jag är bortrest så att ni är medvetna om det, semester är semester och då ska jag ta vara på solen och stranden, inte det jag har hemma.
Nu ska jag ringa Cia (Deniz mamma) och höra vad man ungefär behöver ha med sig i fick pengar inför resan, ha det super allihopa så hörs vi senare efter jag har packat.
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0