Plugg och musik

Tjabba tjena hallå!
Idag har jag spenderat, som alla andra vardagar i skolan. Det har gått bra, fick lite magont mot dagens slut men jag överlever. Sitter nu hemma hos pappa och ska egentligen plugga men har ingen diciplin för det just nu känner jag. Lyssnar bara på musik och lallar runt. Men när nästa låt är slut ska jag sätta igång och vara duktig. Denizo baby är påväg hit så vi ska spendera kvällen ihop, det ska bli mysmys.
Har kollat på lite videos nu och nu jävlar har jag bestämt mig, nu ska jag ge gärnet och bli den där super sexiga bruden som alla vill ha men inte kan få. Ni ska få se den delen av madde som varit borta i 1,5-2 år nu. Nu har jag motivationen så nu ska jag verkligen satsa. Nu ska jag skaffa mig min dröm kropp som jag lovat mig själv.
Men nu måste jag återgå till pluggandet som inte gått något vidare, ha en fortsatt trevlig tisdag.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0