Inom sin tid

Jag har blivit inspererad, av mitt förra inlägg. Jag ska göra något riktigt busigt. Okej så busigt är det inte men det blir vad man gör det till. Inte nu, jag har inte riktigt självkänslan för det än men när tiden är kommen ska jag tillägna er ett inlägg där jag visar de värsta av de värsta. Jag ska lägga upp de absolut fulaste bilderna som finns på mig. Och tro mig, ni kommer få er ett gott skratt, kanske en och annan mardröm också. Men det ingår i priset. Muhahahaha

Även kallad Madeleine Ekwall Nordqvist

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha, du är störd!

2009-01-07 @ 16:37:46
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

HAHAHAHA jag vet men jag trivs ;)

2009-01-07 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0