God Jul och Gott Nytt År!

Så, då var man tillbaka från semestern och nu är första dagen på året 2009. Hur det känns? Inte som det borde. Jag invigde det nya året tillsammans med Twini, Mia och Deniz. Ja mitt nyår var helt okej, inget att hurra för. Nästa år ska jag inviga året på ett sätt som bara jag kan, och det kommer bli super.
Vet inte varför men just nu känner jag mig helt deprimerad, inge vidare att känna såhär. Kommer tillbaka efter 3veckor och skriver ett ganska deppigt inlägg. Inte poppis. Därför har jag beslutat mig för att se en film och sen sova. Hoppas på att allt kommer kännas bättre i morgon gryningen. Problemen lär kvarstå men kanske psyket har stärkts. Som sagt, Gott nytt år. Hoppas erat 2009 kommer bli till något bra. Trots att mitt börjat dåligt så har jag alla möjligheter i världen att vända på situationen.
I'm going to hold on for a little while
/M

Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå inget att hurra för? :(

2009-01-03 @ 02:00:34
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nej men det var ju inte de. Som du sa så var de roliga innan vi kom. Men du gjorde den till ngt bra så det är inte det :)

<3<3

2009-01-03 @ 17:57:16
Postat av: Julia

Haha, lät som att du haft sämsta nyåret någonsin, stupied!

2009-01-03 @ 21:18:51
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nej men verkligen inte gumman, det menade jag verkligen inte :)

<3

2009-01-04 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0