Full igång

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka sen några dagar bak. Min helg har bestått av kattvakt och umgänge med älsklingen. Vart rätt intensivt på senaste tiden men jag lider inte. Dock verkar andra göra det? Det har uppstått lite tjaffs med en viss vän pågrund av att den känt sig bort vald, men så är det icke. Vilket jag också nämnt, hoppas du får det skönt så syns vi om en vecka gumman!
Annars så har det flytit på, har haft en hel del prov och inlämningar att göra. Men alla har slutat bra, fick MVG på min näthandel B uppgift så nu har jag motivationen även i det ämnet. Idag skrev jag till exempel svenska prov om det antika grekland, och ja det gick bra. Mvg kvalité om jag får säga vad jag tycker.
Efter skolan vart det raka vägen hem till Peck för att ta hand om kattisarna och sedan hurra kurra hem till min egna lya för att städa och fixa inför mammas ankomst. Ska bli skönt att hon kommer hem igen, har saknat henne. Lilla mammisen. Så nu har jag städat hela lägenheten, tvättat och stått i. Äntligen har jag fått slå mig ned i soffan för en lugn stund för mig själv, riktigt skönt. Nördig som jag är tittar jag på Harry Potter- Den flammande bägaren också. haha
Nu ska jag duscha och sen sitta uppe tills mammi kommer hem, oh ska bli så skönt att få krama henne igen!
Sovgott och hoppas ni haft en härlig måndag
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0