Första dagen i det gamla helvetet

Jaha, då var första dagen i skolan avklarad. Måste erkänna att det ska bli skönt att få träffa klassisarna och börja få lite rutiner igen. Men det var fan inte lätt att komma upp imorse, hade sovit en timma på grund av att jag och twini skulle ligga vakna hela missi nissi natten och snacka tjejsnack(dirty talk) haha, ja ni läste rätt.
"Typ en american scout flicka som säljer kakor"
"Som batterier, fan han var ett AA+ batteri"
Det var några av dom sjuka kommentarerna vi drog 5.15 imorse/går kväll. Vad ska jag säga, vi är som vi är. Bäst tillsammans.
Nu ska jag plugga, måste ta igen allt jag missat nu under tiden jag varit bort rest. Inget gott som inte har något ont med sig. Sen senare i eftermiddag ska jag hooka med min lilla kusselelin Jessica och ta en fika. Räknar sten hårt med att jag kommer får höra om nyår och den nya kärleken.
Ska dra igång med träningen igen också, annars blir det ingen beach 09 som jag tjatat sönder mig själv med.
Men nu, plugga! Ciao
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0