Denna torsdag

Så idag vaknade jag i lagom tid för att hinna till skolan som började 11.20 för mig idag. Och vad händer, jo. Jag har en halv lektion i engelska sen så får hela skolan reda på genom skol grammofonen att matsalen är stängd och att det inte kommer serveras någon lunch i skolan. Jaha, så då fick hela skolan ledigt resten av dagen, skönt men hade velat skriva svenska provet nu när jag väl pluggat och faktiskt kunde allt. Men men. Satte mig på tåget hem till solna med Deniz och så lagade jag ihop en stor lunch för han var riktigt hungrig, mat monster. Sen så somnade han i sängen medans jag skrev näthandels läxa. Vid 16.20 var det dags att hämta lillen. Efter det gick vi hem, jag lagade ihop en lättare middag och sedan gick vi ner till centrum och handlade semlor. Kom hem till värmen och spelade yatsy, åt semlor och drack te. Mys mys. Spelet slutade med att jag vann, såklart. Två kom Theo och sist men inte minst Deniz, haha LOSER! Nej ska inte säga så mycket, han vann över mig två omgångar senare men men.
Idag har jag schockat! Jag utmanade Deniz i schack spel. Han trodde att han skulle vara överlägsen, ni kan ju gissa vem som vann. Jo, jag igen.. och STORT också, ingen nytt direkt. Lite kaxig måste man ju få vara. Han hade endast en kung på brädet. Och vad hade jag, jo juste! 2damer, 2torn, 1kung och 1 bonde. HA! Jag är väl för fucking bäst. Utmana mig nu Fredrik så ska du få smaka på madde stryk, haha skämt å sido.
Nu sitter jag i sängen och ska snart stänga av dumburken för att sussa och vakna imorgon med friskt humör. Då jag ska jobba från 10.00-17.00. Efter det är det hämtning av lillen för att överlämnas sedan till Larsa. Och på allt det ska jag hinna klart med näthandel B skiten. Får se vad som händer och fötter mot morgondagens kvälls slut. Men det blir nog bra, sovgott nu alla sötnosisar så hörs vi imorgon.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0