Deniz 17 år!

Först ut vart då min älskling Denizo. Han fyllde 17 år den 5/1. Ett stort GRATTIS till honom. Det var faktiskt en riktigt mysig dag. Vaknade upp bredvid honom och myste länge länge länge. Sen när vi gick upp hade hans pappa fixat värsta frukosten, so sweet! Det var kul att vakna upp till. Dessvärre var min sjuknos sjuk så han var slö och ville bara ligga i sängen. Sen åkte jag hem och duscha och fixade mig för att sedan åka tillbaka och äta mysmysig taco middag med familjen och hans mormor och "morfar". Sen när han mormor med karl åkt hem spelade hela familjen wii sport. Och jag fick en egen gubbe, kändes lite speciellt. Kanske det inte var men det var det för mig, blev faktiskt riktigt glad. Haha fjant man är som blir glad över att man får en egen gubbe på ett spel.
Sen efter det bar det upp till sovrummet där det magiska sker haha. Jag hade en väldigt mysig och varm kväll tillsammans med Deniz och hans familj. Hoppas han kände sig nöjd med sin födelsedag. Av mig fick han en svart kofta, så jävla het. Han säger att han gillar den, om inte annat borde han. Den är snyggare än snyggast. Tror jag uppskattade koftan mer än honom men men. Jag är nöjd med mitt köp och han har haft på sig den så jag får nöja mig med det.
En stor puss och en bamse kram till min älskling<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0