Bra och dåligt

God kväll bloggen. Idag har jag varit ledig, riktigt härligt. Har pluggat bra idag, jag och Denizo älskling vart klara med vår näthandels uppgift så då var 1 av 3-4 uppgifter avklarad. Imorgon ska jag jobba på Stadium från 10.00-17.00 och efter det är det fika på stan med Mia som gäller. Efter det ska jag hem och skriva klart min andra näthandels uppgift.
Jag har två saker att berätta, en dålig och en bra. Vi börjar med den dåliga så man avslutar läsandet med glädje.
Dåliga- Jag har fått något skit på min dator så idag fick jag 7trojanska häst virus, mkt roligt. Fattar inte hur människor kan ha sådan brist på annat att göra än att sitta och skapa en jävla massa skit virus som förstör datorer och program som kostat pengar. Fan är ni helt jävla dumma i huvudet eller? Hoppas ni angrips av något virus själva och dör, idioter.
Bra- Jag fick mina betyg i onsdags. Eller ja, 4 utav dom(50poängs kurserna) och då var det
Datakunskap- G
Näthandel- VG
Praktisk marknadsföring- MVG
Rättskunskap- MVG
Är inte helt nöjd med dom betygen. Trodde verkligen att jag skulle få VG i datakunskap, fan skit kärring som inte kan lägga till ett litet V framför. Jag har faktiskt jobbat för det och alltid gjort alla inlämningar i tid och fått rätt på dom. Bajs tant, ska allt prata med dig på måndag.
Men nu ska jag duscha och sedan sussa så jag orkar upp imorgon bitti, godnatt sötisar.
/M

Kommentarer
Postat av: Denizo

Hallå, jag fick ju bort dem? :-O det är ju också bra väl

2009-01-30 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0