Städ gumma

Det var jag det! Städ gumman. Är hemma hos pappa nu, ångar mina kläder och städar gärnet. Har till och med varit så duktig att jag bärt ner julsakerna till källaren.
Och Nät B provet gick super, alla rätt typ. Så idag har jag varit duktig. Senare ikväll, 19.30 är det även yoga som gäller så nu är äntligen träningen i full gång igen. Igår tränade jag sats dans och det var faktiskt riktigt kul, mycket jobbigare än jag trodde. Testa! Sen gör Deniz mig sällskap hem så ska vi mysilimysa ihop i min bästbästaste säng.
Imorgon är jag ledig så ska fixa och trixa lite hemma. OCH plugga, trist jag vet men det behövs verkligen. Har redovisning på måndag och har hittills bara gjort G uppgifterna så hurry curry.
Pratar i telen med twini nu. Men så fort vi lagt på är det dunka musik och åter till städningen. Sen ska jag äta något litet innan träningen och en god middag efter, det förtjänar jag.
Men nu, prata klart med gull. Ha de bra så länge cuties
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0