Sista spörten

JA! Nu är det in i det sista som jag kastar en ett snabbt litet inlägg innan vi ska börja åka mot lidingö och därifrån ta kryssnings båten Silja Europa över till Finland, ohohoho längtar sååå.
Jag fick min efterlängtade kamera igår så när jag kommit hem är det dags att uppdatera er med bilder. Ska fixa och dona med datorn och mobilen när jag kommer hem också, men det tar vi då!
Nu måste jag rusa och fixa det sista, cioa!
Ha det så bra, det kommer jag att ha! ;)
/ Kram M

Min älskling hörde av sig igår, blev så himla glad när jag såg att jag fått sms av den lilla krabaten. Vi ska gifta oss, japp japp japp - Visst Deizo älskling? ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0