Ladies night

Nemen tjena sötnosar.
Så vad gjorde jag igår? Jo jag åkte hem till Twini pinni och mös. Vi gick över en stund till grannen Fredrik med vän Alexander och sociala oss. Efter det vart det hem igen för att somna till Mulan, jag vet att det är en tecknad barn film men det har aldrig stoppat mig. Den är bra. Gick upp hyffsat tidigt eftersom jäntan skulle jobba och nu har jag varit hemma och fixat mig och lyssnat på musik sen dess.
Dags att dra snart, ikväll är det tjejmiddag som gäller! Ska bli riktigt trevligt faktiskt, coctail är dresscoden. Bilder kommer upp senare vad resultatet blev. Vet inte vad som händer och fötter efter, antingen blir det hemåt eller så blir det mot någon fest.
Hur som så kommer jag att ha en trevlig kväll med tjejerna! Sista kvällen innan min älsklings ponk kommer hem. Imorgon befinner jag mig 16-16.10 i akalla då vi avgår med bilen mot Arlanda för att plocka upp Deniz. Hoppas han blir glad när han ser att jag helt oväntat står där med hans föräldrar och väntar. Hihi.
Men nu ner och ta på sig ytterkläderna för nu bär det iväg mot en trevlig kväll.
Ha en super kväll så hörs vi imorgon.
// Kram M

Kommentarer
Postat av: Julia

hur kunde du få anders till alexander, dude? :D

2009-03-02 @ 21:13:51
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

haha men vafan jag kom inte ihåg vad han hette .. ngt på A visste jag att de va iaf :)

2009-03-05 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0