Kvälls kvisten

Kom precis upp från köket, jag har en smulpaj i ugnen. Tänkte skippa semlorna och göra en aning nyttigare variant. Vi kör på smulpaj med hallon och blåbär, den vart så himla super god sist jag gjorde den.
Så hur gick dagen? Bra!
Vi åkte till IKEA och handlade, bytte min Knubbis så nu har jag en hel. Sen så köpte vi 6 nya lampor som ska inreda vårat lilla radhus. Efter IKEA vart det raka vägen till vällingby centrum för att äta, jag tog vitlöksgratinerade kycklingfilér med ris. Super gott! Sedan till hemköp igen för att storhandla, och det kan vi kalla storhandla. Handlade hur mycket som helst, så nu är både kyl,frys och skafferi fulla igen.
Hann dock inte städa idag eftersom vi skulle göra så mycket idag, mindre bra. Men tänkte städa på torsdagen när vi kommer hem istället, går lika bra det.
Jag har även hunnit packa inför kryssningen, visst det är bara 23 timmars men det innebär 2 ombyten på vägen.
Hoppas på att få upp mina hyllor i rummet denna vecka också så att det börjar bli lite ordning och reda i mitt rum. När dom kommit upp är mitt rum klart, helt klart. Ska bli skönt.
Men nu ska jag plocka upp lite, pappa och twini är snart hemma så det måste se nogurlunda fint ut.
Kram på er sötnosar!
/M

Vicky - Jag - Ninni

Bild från förra kryssningen. Vad kan jag säga? Slick vänlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0