Kryssningen 25-26/2

Då var man tillbaka från kryssningen, som förövrigt var helt super.
Det började med champange frukost och frukost buffé med fruktsallad och hela köret, mycket bra start på dagen. Efter den stora och tidiga frukosten var vi trötta så gick och la oss i våra hyttar och sov i 3 timmar, välbehövligt. Och eftersom Kevin och hans polare inte följde med så fick vi ändra och jag och Twini hamnade plötsligt i en av lyx hyttarna, inte illa.
Hur som, efter det åt vi lunch och shoppa på taxfree'n. Med mig följde godis, "present", hårprodukt, (hårig kavaj?) och läppglans med. Känner mig mycket nöjd med mina köp. Efter shoppingen var det bara glida runt och ta det chill. Jag och Twini återgick till vår hytt för att fixa oss inför kvällen och dunka musik. Väl klara gick vi med pappa och Elena ner till ett café och spelade kort, chicago, mer detaljer på hur det slutade behöver vi inte gå in på.
Sedan var det god middag som serverades och till det ett glatt humör. Efter middagen vände klackarna mot discoteket där vi drack drinkar och lyssnade på musik.
Gamlingarna gick för att lägga sig vid halv elva och då satte partyt igång. Jag och Julia hade vårt egna lilla party, eller litet och litet. Det var rätt stortslaget må jag säga. Det bjöd på mycket skratt och dans.
Runt två tiden på natten hamnade vi i sängs för att sedan vakna upp 4 timmar senare och gå av båten.
Åkte hem och sov och slappade hela dagen.
Det var våran kryssning i stora drag, en mycket trevlig, mysig men framför allt rolig kryssning. Det måste vi göra om, right?

Elena, Pappa, Jag och Julia

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kan du fethaja, att vi ska! Love you

2009-02-27 @ 01:25:44
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0