Godnatt

Så mötte upp Christian och gick på vår gamla vanliga hedliga prommis, det var riktigt härligt att se honom igen efter 1 års tid. Han både såg och verkade må bättre. Glad att det går bra för honom nu, kämpa på gubben! Får ses snart igen och prominixa. Vill dock ha sommar, mycket skönare att gå ut och gå då, vilket vi båda var överens om.
Sedan mötte jag upp kusin Pessica som jag satte mig på cafét med, mycket trevligt snack som bjöd på mycket skratt. Härlig hon är, min kusin Jessica. Sen kom den andra kossilinen Julia, min Twini. Också mycket trevligt, var kul och se henne efter hon varit bort rest från mig.
Efter fikat bar det hem till Pecki där vi åt popcorn och bara tog det lungt. Och nu sitter jag hemma hos mamma, vet, jag skulle åkt hem till pappa men jag fick inte komma dit. Han skulle ha något möte så jag fick stanna här i solna, inget mig emot i och för sig. Och nu ska jag snart stänga ner dumburken och sussa i min ensamhet, utan min kärlek. Föredrar faktiskt att somna i hans famn, känner mig trygg och lycklig då. Dumbo som ska åka bort i en vecka till Portugal och lämna mig här hemma ensam i kylan.
Imorgon är det 10.00 som gäller vid Coop i sumpan. Hela dagen kommer bestå utav föreläsningar imorgon så det ska bli skönt att slippa skola. Efter det är det snabbt till gymmet och sedan hämta lillen som jag och Denizo ska ta hand om.
Sovgott och ha en riktigt trevlig och glad torsdag. Vakna på rätt sida, trots att jag kommer vakna på fel sida, på sidan utan Deniz.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0