Första dagen på lovet

Godmorgon. Det blev ingen promenad imorse, pappa väckte aldrig mig, dock gick han inte själv på promenad heller så.
Pratar med Twini i telefon, ska snart hoppa in i duschen. Och efter det ska jag upp till vällingby centrum och titta lite på Top Shop. Ska kolla in ett par skor dom har nu, dom är helt underbart snygga! Får se vad som följer med hem i shopping påsen. Ett till par skor i samlingen skulle sitta fint.
Nu är det bara 6 dagar kvar, sen är min älskling hemma igen.
Imorgon är det dags att städa igen och sen på onsdag 07.10 går båten som jag och Twini ska gå loss på tillsammans. Vi delar egen A- hytt, NICE!
Vill ni veta en till trevlig nyhet? Helgen efter att Deniz kommer hem ska jag, pappa och Elena åka ner till Göteborg och kolla på när han tävlar friidrott i SM. Så stolt över honom, det kommer säkert gå jättebra. Ska bli kul att få följa med och se en riktigt stor tävling.
Men nu prata klart och sen duschen, Ciao!
/M

Bild från Venezuela 09 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0