Föreläsning

Då var denna torsdag avvärkad. Dagen har varit ganska lång, morgonen började med förelänsing på Coop i sumpan sedan hem och hämta ombyte. Till Burger King och åt med Denizo. Sen raka vägen till skolan för nästa föreläsning. Och efter det var skoldagen slut. Direkt till gymmet där jag pumpade i 65-70 minuter, kändes riktigt bra. Känner att det är dags att ge gärnet nu så det blir en super sommar.
Mitt problem om vad som ska bäras och inte bäras på lördag är nu lite klarare. Jag siktar nog på nät stayups, kort kjol, knä strumpor och höga klackar med någon snygg top med extrem push up. Så vad tycker ni? Låter det porrigt? Haha sjukt tema, endast för grabbarnas nöje. Men vad ska man göra, får göra det till en kul grej istället. 
Lillen var så söt idag, han kommer alltid på kvällen och pratar med mig om saker som är känsliga. Som att han saknar sin pappa, att dom är dumma i skolan mot honom. Dom snorungarna ska jag fan slå ner! Okej kanske inte men jag ska skrika på dom så dom grinar och avgudar min lilla snuffs. Inte fan ska någon liten snorunge sätta sig på honom bara för att dom själva mår dåligt. Han inte vill gå till skolan för att dom är dumma mot honom. Ska gå dit en dag och ställa upp dem mot väggen och berätta för dem vem dem har att göra med, skitungar!
Till något trevligare, Denizo baby är påväg hit. Slipper sova ensam inatt, hihi. 
Imorrn är det upp tidigt för att jobba, Stadium i globen. Slutar vid 17.00 då jag ska åka hem till pappa och hämta lite saker och sen sova en sista natt med älsklingen innan han drar.
Nu, lyssna vidare på musik och invänta min älsklings Pelle.
Sovgott sötisar!
/M

Bild från Venezuela 08- Man kan inte göra annat än älska honom

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha! :D Jag kan höra hans skratt!

2009-02-24 @ 19:36:07
URL: http://lovelycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0