D.A.N

Min älskling, saknar han lite sådär extra idag. Kollade på en film och kände att jag saknade honom väldigt mycket. Och nu lyssnar jag på musik som får mig att tänka på honom ännu mer, dum som jag är. Saknar han sååå. Ska sova snart men får ångest av att lägga mig själv, utan honom tätt intill. Det känns inte bra, det känns inte som det brukar. Han vet inte om det än men på söndag när han kommer hem ska jag överraska honom och följa med till Arlanda då han landar. Han ville att jag skulle göra det men jag sa "Nej, jag tänkte att vi ses när du kommit hem och packat upp och så istället" Listig som jag är hihi. Så hoppas han blir chockad och super glad när jag står där med en öppen famn och ler emot honom. Min snuffse, snart kommer han hem. Bara 3 dagar kvar, sen är han där och håller om mig igen. Jag har köpt toblerone till honom, det är en favorit så det får han av mig från kryssningen. Men det jag tror han kommer bli mest glad över är, att jag tar med mig en dvd med "High School Musical 3", (en favorit från hans sida) som vi ska se på tillsammans. Jag har bestämt att på söndagen när han kommit hem så ska vi bara ligga och mysa hela kvällen i hans säng. Titta på film och bara gosa, inte resa oss en meter från sängen. Vill bara ligga och gosa med honom och snuffsa på hans hals. Kom bara hem nu hjärtat, har tröttnat på det här nu, kom hem!!
Deniz A. Nordahl, You'll be in my heart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0