Besvikelse

Fick sms om att jag kunde hämta ut mina efterlängtade sandaler på posten idag. Super glad som jag var begav jag mig till Ica nära för att få mitt paket. Väl hemma sliter jag upp förpackningen av exaltering och sätter på den söta sandalen på foten. Och självklart. Vad tror ni problemet är? Jo, sandal fan är för stor. Visste att jag skulle köpt ett par 38 men jag tänkte att de är små i storlekarna men icke denna gång. Så är faktiskt riktigt ledsen över det, hade sätt så fram emot att få mina sandaler som skulle suttit så underbart perfekt. Men men, det blir till att skicka tillbaka och byta till ett par i storlek 38. Å då jävlar ska den sitta som smäck på, annars biter jag sönder skiten.
Nu ska jag packa ihop skorna och försöka fixa med returen. Vilken besvikelse.
Hörs när jag är klar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0