Tisdag 1 december

Eftersom jag har haft problem med internet har jag inte uppdaterat så mycket. Men något som är värt att nämnas är fredagen förra veckan som jag spenderade tillsammans med min kära kusin Jessica. Det var väldigt mysigt och trevligt, älskar att umgås med den lilla knas fian, alltid något nytt på gång.
Jag har även lyckats dela ut cv:n så nu får jag bara hoppas på att någon hör av sig. Jag har även tänkt att eventuellt ge ut cv till en annan kedja som jag hemskt gärna vill jobba på, får se när jag kommer till verkställning.
Tänkte avsluta inlägget med något som jag ska göra denna vecka.. på torsdag ska jag ta en sväng med Mia på stan och titta på julmarknaden som vi gör varje år, oh vad jag har saknat det.
Nej nu ska jag rusa ner och hjälpa Deniz med maten, adios amigos.. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0