Jul och slut på 2009

Jaha, då satt man framför dumburken igen. Var ett bra tag sen jag hade internet, sorry. Hur som.. nu är det jule tider med massor av härlig snö. Älskar det, blir så himla vackert ute.
Julafton ska firas med pappas släkt i år. Det blir jag, mamma, lillen, pappa, farmor, farfar, Anna, Nicklas, Nova, Nils och Emelie som firar det ute på värmdö.
Och nyåret firas på nytt sätt i år, vi ska nämligen åka till nyköping och parta loss. Det blir då jag, Sussi, Camilla, Jennifer, Felicia från klassen och givetvis Deniz. Det är dom som jag känner som kommer närvara, resten blir ett nytt sällskap.
Oh vad jag längtar.. och något som jag längtar ännu mera till är nästa års nyår (2010-2011) då vi ska fira nyår ett gäng i en stuga uppe i fjällen, yey go girls! :)
Julklappar har jag handlat klart också, eller i alla fall nästan.. har bara min kärastes present kvar. Kan tyvärr inte avslöja vad han ska få då han är en av de effektivaste att läsa mina uppdateringar. Hur som.. vi hörs och störs så får ni ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
// Love Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0