Utgång med Sussan

Och så var det ändringar i schemat, igen! Haha det hade blivit ett missförstånd mellan mig och Momo så festen är ikväll. Men det sket sig i att gå på den, känner att jag inte har pengar till det. Så jag prioriterade morgon kvällens aktivitet, utgång med min klasskamrat Sussi. Som ett fint avslut på lovet. Det var ett tag sen nu sen man gick ut i Stockholm så då satsar vi väl nu då. Vet inte hur morgondagen kommer se ut eller vart vi ska på kvällen men jag är säker på att det kommer bli super kul. Hon är alltid så glad och positiv så jag har saknat den bruttan.
Det blir alltså till att följa med Deniz, Eve och gänget ikväll och bara ta det lungt och imorgon gå loss med Sussan.
Hoppas ni haft en bra dag och gjort ett hej dundrans avslut på lovet, för det ska jag i alla fall!
Vi hörs och störs imorgon. Puss /M

Vi är naturligtvis de två pinglona längst bak på bilden

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg :) allt bra med dig?

2009-08-22 @ 16:41:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj tack så mkt! Jag skulle egentligen vilja göra den mer personlig och så men eftersom jag inte är så high på just den fronten så har det inte blivit av :p Men man tackar och bugar :)

Allt är bara bra med mig, hur är det själv?:)

2009-08-22 @ 17:05:42
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0