Slapp lördag

Skulle egentligen gått ut idag men efter som att Sussi var så bakis så blev det inget. Så helt plötsligt blev det en lugn lördag, kanske lika bra att man tar det lungt nu innan skolan börjar. Vila upp sig liksom.
Jag och killen sov hyffsat bra idag, vaknade till och från men gick inte upp förns klockan 16.00. Det var skönt så länge det varade. Efter många om och men har vi lyckats lyfta på arslet och gått och handlat kvällens middag, pizza till den unga mannen och sushi till mig. Vilket var väldigt musigt. Där emot är jag SUPER sugen på lördags mys. Fruktsallad kanske? Det är så himla gott och mysigt och fram för allt nyttigt. Dessvärre också ganska dyrt. Men jag känner att jag måste ha någon slags lördags mys, annars spricker jag nog och blir på dåligt humör. Ska man stanna hemma en lördags kväll, och dessutom sista lördagen på lovet så ska man göra det bra!
Har bestämt att jag och baby ska ta ett mysigt bad ikväll med mysig belysning och ljus, avkoppling på hög nivå, oh yes.
Men tills dess blir det nog tv tittande och slappande, kanske en funderare på vad som ska bli offer för mitt lördags mys.
Några trevliga förslag? Ha en trevlig lördag allihopa och ta vara på fritiden.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0