Lördagsmys

Nu har Deniz gett sig ner till centrum för att handla kvällens lördagsmys. Vet dock inte vad det blir, han skulle köra på överraskning. Har en känsla av att det kommer komma hem frukter i påsen, vad det än blir kommer jag bli glad.
Imorgon ska jag i alla fall åka hem till pappa och sådär. Måste ha häften och sånt skit till på måndag när skolan börjar igen.
Snart är lördags myset hemma, ohh spännande! Hoppas det blir något riktigt smaskigt! Hör av mig när överraskningen anlänt.
/M

Halsbandet är från cocoo.se och är något så sött så jag själv tänker införskaffa mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0