I vått och torrt

Sista dagen! Imorgon kommer inte Clematis att vara öppet mer, och inte nästa år heller. Det är väl för sorgligt att det roliga förstörs. Hur som, det är nu sista dagen och jag har gått och blivit sjuk. Jag har haft hosta i ungefär 2 veckor men sen igår utbröt en förkylning också och så på det så vart självklart hostan värre och det blev mer till slämhosta, så nu är jag som gått som säng sjuk. Men icke! Jag ska fan hålla ut om jag så ska hamna på sjukhus efter. Jag är en kämpe som håller ut in i det sista och inte sviker jag Clematis sista gången dom kommer ha öppet.
Men det hade ju varit roligare om jag var frisk och kunde må bra samtidigt som jag har kul. Men skall icke klaga, tur att det kom nu och inte i början av veckan.
Aja, jag har kokat 2 ägg som jag lyckats trycka i mig. Väntar på att mamma och lillen ska anlända så jag får krama mina älsklingar, har saknat dom faktiskt. Men men, ska chatta vidare nu lite med sötnosen och sen ska jag kolla på lite tv. Hoppas att ni har det riktigt bra och själv inte råkat ut för några tråkiga sjukdomar.
Ciao! /M

Ett smakprov på hur vi ser ut när vi har kul på Gotland. Mia är fina flickan i svart hår bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0