I just love them

Får man må dåligt över materiella ting? Jag har nämligen blivit lite av besatt av 5 par skor. Jag mår liksom dåligt när jag tänker på att jag inte kommer kunna få dom. Är det normalt? Jag älskar verkligen skor. Om jag fick välja ett "klädes plagg" att ha på mig så skulle jag välja skor. Det är så mycket mer än bara något som sitter på ens fötter, det är konst. Och ett par riktigt snygga klackar kan göra en hel outfit. Man får långa, smala och snygga ben. Snyggare och sexigare gång. Det finns inget negativt med att ha klackskor.
Och 5 par klackar för 4000 kr är väl inte mycket begärt? Det är det så värt, måste bara ha pengarna. Men jag har ju inte det, och det känns sorgligt. Snälla gör mig rik! Eller gör i alla fall så att jag kan köpa det som står mig allra närmast(i materiell väg), skoor. Snälla? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0