GOTLAND 09

Då var det dags i år igen, imorgon åker jag och Mia med flyget över till Gotland för en vecka. Ska bli så himla skönt men framför allt roligt. Flyget lyfter 10.50 men eftersom att internetet inte funkar för tillfället hemma så passar jag på att skriva nu när jag är hemma hos Deniz.
Gotland 09 ska bli ett bra Gotlands år, sista året för Clematis så där är det väl bara att ge gärnet och känna att det blev ett bra avslut.
Snart går tåget som vi ska ta hem till mig och sen kommer Mia också, så att vi åker imorgon bitti. Längtar så!!
Inga tråkiga brudar, dom lämnade jag kvar i Stockholm, nu är det vi som vill leva livet.
CIAO! Skriver när jag kommit ner till Tott. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0