Födelsedagsbarn

Den 14 agusti (förra veckans fredag) fyllde min farbror Nicklas år, hela 37 år. Och sen så fyller min farfar Björn år idag och han fyller 63. STORT GRATTIS till er båda! Tråkigt nog kan jag inte komma och fira för jag är förkyld och får inte under några omständigheter smitta någon.
Juste! Glömde nästan! Min farbrors fru Anna ska föda sitt barn imorgon. Och det är en lillasyster som lilla Nils ska få, är så himla glad för deras skull. Hoppas allt går som det ska på förlossningen, och så fort jag blivit helt frisk så ska jag hälsa på och fota den lilla sötsaken så ska ni få se.
Annars ska jag bara åka hem till pappa idag och hämta skolsaker, blir förmodligen kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0