Baby kläder

Som vanligt så går det så bra för mig. Inte en enda av de bh:arna jag köpt och ville ha fanns i den storleken. Men jag pratade med ett butiksbeträde och hon sa att det absolut ska finnas men om de inte hänger ute är det bara slut. Well, that sucks. Efter misslyckandet med bh bytet så åkte jag och Theo in mot gärdet där vi gick på ouletten. Med hem följe ett var allvädersstövlar (tror det stavas så) och ett par gympa skor till lillen. Sen så köpte vi en rosa liten väst, ett par yttepytte små rosa skor och en söt liten Nalle puh mössa till Nova(Anna och Nicklas nya bebis).
Nu roppar mamma! Ska hjälpa till med maten. Det är skaldjursoppa på menyn, uum yummi!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

allvädersstövlar - alla väders stövlar

2009-08-26 @ 22:36:02
Postat av: Madeleine

Tack så mkt! Jag misstänkte att det var så men ngt fick mig att tvivla, nu kan jag vara säker i alla fall :)

2009-08-27 @ 17:03:53
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0