Underhållande vecka

Yes it is. Idag ringde Twini för att höra vad jag ville ha för mat på hennes studentmiddag som är på onsdag. Och gissa om jag längtar. Maten kommer vara underbar, och så ska jag fira med Peck och Jull att vår lilla Julia ska ta studenten. Oh är så glad för hennes skull och jag är helt super säker på att det kommer bli en sjuhundrans trevlig kväll.
De har inget tema men jag har nog mitt egna lilla och kör på 80-tal. Våffla och spreya håret stort och sedan tre små fläter på vardera sida. Typ vid tinningen. Om ni förstår. Sen någon cool party stress till det. Tror det kommer bli super.
Sen på fredag är det 5 månader tillsammans med Deniz så då ska vi gå och äta en mys middag på restaurangen Kalori som jag så länge velat gå till. Så det ser jag fram emot.
Och på tosdag är det valborgs firande så det ska bli trevligt. Vet dock inte vad som händer än!?! Skulle vara trevligt om man var några stycken hemma hos någon och åt middag och sen gå och kolla på brasan för att sen gå hem och kanske fortsätta mysa eller dra på någon fest. Jag vet inte, får nog bli nästa år för är så sent ute nu. Men något trevligt måste man ju kunna hitta på. Vad ska ni göra på valborg?
Skrev förresten SO läxförhöret idag och det gick super. Tror det blir alla rätt, det lönar sig att plugga. Även om det var på en lördags förmiddag. Men det kan det vara värt, hade ändå inget bättre för mig.
Nu ska jag gå och våffla håret så jag vet hur det kommer se ut sen på onsdag. Eller nej förresten, jag ska duscha och våffla håret imorgon. Jo så får det nog bli.
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi när vi hörs, Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0