Seg dag

Happ, då var första skoldagen sen lovet av verkat och det känns .. bra, antar jag. Skönt att dagen är slut, kändes som en evighet. Höll på att somna under turismen där ett tag. Men jag klarade mig igenom hela dagen och nu sitter jag här och har hämtat lillen ifrån skolan. Tryckt i mig ett torrt mellan mål (flingor utan mjölk/youghurt) och ska snart spela lite mario cart med lillen för att sen läsa lite svenska bok.
Det är mycket i skolan nu, usch fy fan. Skulle klara mig bra mycket bättre utan alla dessa skol läxor/uppgifter och prov. Men fick tillbaka mitt ekonomi prov idag och resultatet blev förvånansvärt bra, VG+. Så jag är super nöjd med det, vill inte änns veta vad jag fick på min sam uppgift.
Idag kom även min twini och kusselago Jessica hem från Texas Dallas. Oh vad jag också vill åka bort någonstans och bara ta det lungt. Skulle inte ha något emot att åka till New York eller London på en shopping weekend.
Nej nu ska man vara glad för vad man har, SOL! Det är väl för härligt.
Imorgon klipper jag mig då, får se vad resultatet blir. Har funderat ett tag på om jag ska färga mörkare också men det har jag nu bojkottat. Mitt hår får ha dess naturliga färg, det är nog finast i slut ändan tror jag. Så bara klippning den här gången, och jag vill göra en ny fin frisyr men jag vill fortfarande ha långt(längre) hår. Jag har hela tiden sagt att jag ska låta mitt hår växa till den längd jag vill ha och sen så klippa frisyr men det blir ju aldrig långt?!

Hjälp mig gärna med tips om någon vet någon bra metod som funkar för att få håret att växa och bli längre, gärna tjockare också.. om det går.
Det skulle vara jätte snällt!
Kram
/M
 En Mac Treo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0